Polityki prywatności i stosowania plików cookies, regulamin
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Liv’Inn Aparthotel (dalej: Serwis)
Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest HOME & TRAVEL A. TOMASZEWSKA, T.WOJCIECHOWSKI, Łódź 90-406, Piotrkowska 21 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP:7251831073 (dalej: Administrator).
W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
przetwarzane zgodnie z prawem;
zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;
merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;
przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez użytkowników Serwisu oraz w przypadkach, w których przepisy obowiązującego prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych.
Administrator przetwarza dobrowolnie podane przez użytkowników Serwisu dane osobowe, jedynie w celu: udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego, w następującym zakresie:
imię i nazwisko
adres e-mail
numer telefonu
Dane osobowe użytkowników serwisu www.livinn.pl nie są sprzedawane ani udostępniane osobom trzecim oraz podlegają profilowaniu tj. zautomatyzowanemu przetwarzaniu w celu dokonania oceny i określenia cech osobowych lub potrzeb użytkowników.
Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora danych (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji zamówionej usługi.
Do przetwarzanych przez Administratora danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich przekazania innemu podmiotowi oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również cofnąć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych oraz żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu.
W celu wykonania swoich praw wskazanych w pkt. 8 powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z Administratorem korzystając z tego samego adresu email lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres fom@livinn.pl
Administrator realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzu informacje,
poprzez gromadzenie plików “cookies”
Przy pierwszej wizycie na stronie Liv’Inn Aparthotel użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie zwykłych plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany po stronie użytkowników ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.
Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Serwisie W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji. Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby pliki cookies były albo akceptowane, albo odrzucane lub tak, aby użytkownik był powiadamiany o nieumieszczaniu tych plików na swoim komputerze.
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików „cookies”:
sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone,
stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.
W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.
REGULAMIN APARTHOTELU
LIV’INN
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem hotelowym stworzonym w celu zapewnienia
Państwu komfortowego i bezpiecznego pobytu w Liv’Inn Aparthotel.
§ 1
Dbając o wygodę i bezpieczeństwo Gości, Dyrekcja Liv’Inn Aparthotel (zwanego dalej Hotelem) dołoży wszelkich starań by zapewnić:
warunki miłego i komfortowego wypoczynku,
bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu,
profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Hotel,
sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku stałej obecności tylko za jego zgodą,
w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, dołożenie
starań aby w miarę możliwości zamienić pokój lub inny sposób złagodzić niedogodności.
Na życzenie Gości Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
udzielanie informacji związanych z pobytem lub podróżą,
budzenie o wyznaczonej godzinie,
przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Hotelu, przy czym Hotel zastrzega prawo do odmowy przechowania rzeczy nie mających cech bagażu osobistego lub jeżeli przechowanie byłoby w terminie innym niż daty pobytu Gości w Hotelu.
§ 2
Goście hotelowi podlegają obowiązkowi meldunkowemu, co następuje na podstawie okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość oraz wypełnienia karty meldunkowej. W przeciwnym wypadku recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926; ze zm.) przez HOME & TRAVEL A. TOMASZEWSKA, T.WOJCIECHOWSKI, Łódź 90-406, Piotrkowska 21 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP:7251831073 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania prze Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Pokoje w Hotelu wynajmowane są na doby, przy czym doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
W przypadku chęci przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien poinformować recepcję hotelu do godz. 09:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel oferuje przedłużenie pobytu zgodnie z aktualną dostępnością pokoi
i obowiązującym cennikiem.
Niepoinformowanie recepcji hotelu o chęci przedłużenia pobytu zgodnie z pkt 3 a także pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy w pokoju traktowane jest jako przedłużenie pobytu przez Gościa.
W przypadku, kiedy
Gość nie opuści pokoju lub pozostawi w nim rzeczy po godzinie 10:00 a przed godziną 18:00, Hotel automatycznie naliczy opłatę za 3/4 doby wynajmu pokoju wg cen wynikających z aktualnie obowiązującego cennika w danym dniu.
Gość nie opuści pokoju lub pozostawi w nim rzeczy po godzinie 18:00 a przed godziną 10:00 następnego dnia Hotel naliczy automatycznie opłatę za dobę wynajmu pokoju wg cen wynikających z aktualnie obowiązującego cennika w danym dniu.
Jeżeli Gość nie określił terminu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
Gość hotelowy nie może bez zgody Hotelu przekazywać pokoju innym osobom, nawet, jeżeli nie upłynęła doba hotelowa, za którą uiścił opłatę.
Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokojach hotelowych gościnnie,
na zaproszenie Gości hotelowych, w godzinach od 7:00 do 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22:00 jest równoznaczne
z wyrażeniem zgody przez wynajmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnie obowiązującego w Hotelu cennika.
§ 3
W całym Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00.
W czasie trwania ciszy nocnej Goście Hotelu mają obowiązek takiego zachowania, aby
w żaden sposób nie zakłócać spokoju pobytu innych Gości. W przypadku naruszenia zasady,
o której mowa w zdaniu poprzedzającym Hotel uprawniony jest do natychmiastowego zaprzestania świadczenia usług hotelowych.
§ 4
Gość każdorazowo opuszczając pokój powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
Klucze są indywidualnie przypisane do otwierania wynajmowanego pokoju dla konkretnego pobytu. Obowiązek należytego dbania o powierzony klucz spoczywa na Gościu. W przypadku jej zniszczenia lub utraty Hotel nałoży na Klienta, z którym zawarł umowę na wynajęcie pokoju, opłatę w wysokości 200 zł.
§ 5
Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową bądź artystyczną oraz innych rzeczy wniesionych przez Gościa do Hotelu regulują przepisy Kodeksu Cywilnego (art. 846-849).
Odpowiedzialność Hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu w recepcji Hotelu.
Hotel może odmówić przyjęcia rzeczy do depozytu jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu lub
w stosunku do wielkości lub standardu Hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.
Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia
i zniszczenia przedmiotów wyposażenia oraz urządzeń Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
Przedmioty pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odsyłane na jego koszt pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa je przez okres 3 miesięcy a po jego upływie rzecz zostaje komisyjnie zutylizowana.
§ 6
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług. Osoba, której odmówiono świadczenia usług Hotelu zobowiązana jest
do zastosowania się do zaleceń Dyrekcji Hotelu oraz uregulowania należności za świadczenia
i ewentualnie poczynione zniszczenia.
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu w Hotelu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, Gości, pracowników Hotelu albo w inny sposób zakłócił spokój w Hotelu.
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń prosimy Gości o sygnalizowanie wszelkich uwag na adres email: es@livinn.pl
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie na terenie Hotelu grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia Hotelu (nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń TV i komputerowych).
Na terenie całego Hotelu obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz otwartego ognia. Zakaz ten nie dotyczy Patio hotelowego. Hotel uprawniony jest do każdorazowego nałożenia na osobę niestosującą się do zakazu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, kwoty 200 zł tytułem naruszenia w/w zakazu, przy czym do powyższej kwoty mogą zostać doliczone ewentualne koszty odświeżenia pokoju.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa powstałe na terenie dzierżawionego parkingu hotelowego z winy Gościa bądź osoby trzeciej. Hotel nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za rzeczy pozostawione wewnątrz pojazdu; kradzież pojazdu z miejsca postojowego; szkody żywiołowe lub losowe; stłuczki i kolizje; szkody wyrządzone przez osoby trzecie. Wszelkie szkody w tym także komunikacyjne powstałe na terenie parkingu likwidowane są w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC sprawcy szkody
Ta strona używa COOKIES.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności